دبی کجا بریم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 خرداد 1403
بازدید : 25
نویسنده : mozhgan

دبی ثروتمندترین شهر در امارات متحده عربی است این شهر سرشار از بیابان‌های وسیع و زیباست که امروزه با وجود ساختمان‌های مرتفع، معماری مدرن و مراکز خرید مجلل، به یکی از امیرنشینان و بندری برای تجارت و گردشگری تبدیل شده است. به همین دلیل مسافران زیادی هرساله به این شهر برای تفریح و انجام معاملات بزرگ سفر می‌کنند. جاذبه‌های گردشگری دبی بی‌شمار است و بی شک نمی‌توان با یک‌بار سفر کوتاه به این شهر از تمامی آن‌ها دیدن کرد منتها با شناختن جاذبه‌های گردشگری دبی، می‌توان یک برنامه مفرح ریخت تا بتوان در یک‌زمان کوتاه بیشترین لذت را برد.

جاهای تفریحی دبی

در متن زیر به چند تا از جاهای گردشگری جذاب شهر دبی اشاره شده است. پیشنهاد ما به شما مسافر محترم قبل از اقدام سفر به دبی مطالعه مقالات مجله گردشگری نیک روز می‌باشد تا به‌راحتی در ایالات متحده عربی به گشت‌وگذار بپردازید. جاهای دیدنی دبی عبارت‌اند از:

مدینه جمیرا

در کنار مدینه جمیرا سه کیلومتر مسیر آبی زیبا قرار دارد که به ۵۰ رستوران و بار مجهز است و مسافران می‌توانند سوار قایق‌های چوبی سنتی شوند و به مدینه جمیرا بروید. سازه این ساختمان شبیه دژهای عربی قدیمی است. هتل‌های موجود در آن مثل القصر، مینا السلام و النسیم هستند علاوه بر این‌ هتل‌ها مسافران می‌توانند در ویلاهای الملکیه و کوشک‌های Al Masyaf مدینه جمیرا اقامت کنند. تعداد اتاق‌های داخلی زیاد است؛ اما زیاد جلب‌توجه نمی‌کنند. در مدینه جمیرا بازاری به سبک بازارهای قدیمی عربی ساخته شده که مناسب خرید سوغاتی از دبی است.

سایر مقالات : سفر به دبی با تور یا انفرادی

مسجد جمیرا (Jumeirah Mosque)

زیباترین مسجد شهر دبی مسجد جمیرا واقع در بزرگراه جمیرا است. این مسجد یکی از آثار جذاب معماری اسلامی و شبیه به مسجد الازهر قاهره اما ۸ برابر بزرگ‌تر از آن است. این مسجد در اواسط دوران خلافت فاطمیان ساخته شده و دو مناره‌ با تزئینات سنگی ظریف دارد که مخصوصاً شب‌ها وقتی با نورافکن‌ روشن می‌شوند، بسیار زیبا و دیدنی هستند.

ساحل جمیرا (Jumeirah Beach)

این ساحل شبیه به یک نوار سفید شنی زیبا در کناره دریا کشیده شده که معمولاً اولین مقصد ساحلی توریست‌های دبی است. ازآنجاکه در این ساحل زیبا هتل‌های زیادی قرار دارند، این ساحل به یکی از جاهای دیدنی دبی و ازجمله مکان‌های اقامتی محبوب گردشگران تبدیل شده است. امکانات رفاهی ساحل جمیرا ازجمله صندلی‌های حمام آفتاب، رستوران‌ها و مراکز ورزش‌های آبی و امکانات ورزش جت اسکی است.

از طرفی غرفه ام‌الشیف واقع در چندقدمی ساحل جمیرا است که در سال ۱۹۵۵ به عنوان اقامتگاه تابستانی شیخ رشید بن سعید آل مکتوم، از بلوک‌های مرجانی و گچ و با دکوراسیونی الهام گرفته از طبیعت ساخته شد، این اقامتگاه درک بهتری از شیوه زندگی پرطرف‌دار حاکمان دبی را برای مسافرین فراهم می‌کند. باغ این بنا دارای سیستم آبیاری عربی و نخل‌های برافراشته خرماست.

سایر مقالات : ویزای دبی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com